Mår bättre än bäst!

Hej hej!
Dålig uppdatering em yes!
Det har hänt en hel del i mitt lilla liv under dom senaste månaderna!
Det har både varit kaos och på rosa moln! Kaoset kan vi strunta i att prata om tycker jag hehe! Men på rosa moln svävar jag omkring och njuter av alla vackra ting, och jag tänker aldrig mer komma ner jag tänker stanna här för evigt evigt evigt!;)
Sån jävla skön känsla av att vara med dej du lyser upp min värld och alla mina dagar!
Hon är den vackraste och underbaraste människan!
Alex om du vill vara med så är det bara att räkna till tre så kommer jag och hämtar dej och vi får det så trevligt trevligt trevligt! Finns alltid för dig mitt hjärta<3


Kommentarer
Postat av: Alex Flores

Baby, du gör mig helt mållös finner inga ord! Du är den bästa och den finaste, den som jag vill vara mig då, nu och föralltid.. Tveka aldrig baby!<33 /Din bara din Alex

2012-04-20 @ 13:08:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0