Just me and my BFF

God morgon alla morgontrötta tuppar!


Gud vad jag har sovit skönt, och länge haha.
Det blev en lugn kväll igår med Sandra, vi drack lite vin och bara tog det lugnt.
Juste vi tog en jääkla massa bilder också HeHe.

Dagen idag.
Den blir lugn kan jag säga, tror inte att jag har varit så har morgontrött på en söndag förut.
Jag har iallafall planerat att idag ska jag städa upp här hemma, det ser förjävligt ut haha:P


                               

                                                                                                      

                              

                              

                              

                              

                              

                              

                               

 

 

Ja det var några blider utav dom vi tog igår... Och jag kan säga att detta är inte ens 1/3 av alla hehe:P

Men nu mina tupppar så ska jag ta mej något att äta sen blir det att städa så jag skriver efter det.

Juste måste fixa min blogg sen också :P

 

Love
       Lotti

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0